SV Meerkerk JO17-1 - Groote Lindt B1

Groote Lindt B1

B-Junioren B1, 2e klasse B23

5 december 2009 12:15

Het was een week met gemengde gevoelens.

Onze week van de B 1 begon natuurlijk top met de smeulende overwinning op LRC. Een prachtige en heerlijke overwinning. Na die wedstrijd begon de ellende. Wouter die was er verzekerd van dat hij de tipsalto onder controle had en zou hem wel eff voordoen aan de klas. En ja hoor, knak! kuitbeen gebroken.

Des te knapper en respectvol hoe hij wel kwam opdagen voor de foto op zaterdag om 11.00 uur. In tegenstelling tot John en John junior die een kwartier later kwamen aanrijden. En eigenlijk was onze Jacco de captain ook te laat, maar die compenseerde het met 120kmh door de Broekseweg en dan wel 80kmh door de bebouwde kom te rijden, koud kunstje voor Jacco.

Na de prachtige foto die donderdag in het Kontakt te bewonderen is begon de wedstrijd.

De wedstrijd begon lekker voor ons niks aan de hand. Maar in één keer uit het niets kregen we een doelpunt tegen.

Vlak daarop wist Jaimy de bal mooi bovenin de hoek te schieten. 1-1.

Gelukkig ging het de 2e helft beter en na een voorzet van de goed invallende Elmar liep Jurre er simpelweg met zijn been tegen aan , doelpunt.

Na de goal van ons zakte het wat in. Wel kregen we nog hele goede kansen , zelfs een stuk of 2 100% kansen.

Maar aan het eind kwamen ze toch voorbij nadat wij ons een beetje uit de wedstrijd hebben laten spelen door deze agressieve tegenstander.

Want 5 minuten voor het einde deden 3 verdedigers een sliding naar de bal waarvan geen één hem had en de bal lag binnen. 2-3.

Opstelling:

Ruben

Jurre   Jacco©  Jim   Wallie

Floren        koen       Coen

Jesse

Jaimy      Dennis

Bijzonderheden:

* Wouter deed niet mee, door zijn gebroken kuitbeen

* Elmar deed mee bij ons , en deed het erg goed, daarvoor bedankt.

* We kregen aan het eind een MacFlurry van Brammio omdat we van LRC hadden gewonnen.

* Er waren niet veel bijzonderheden

Wallie vd Wal