SV Meerkerk JO11-2 - BZS E3

BZS E3

E-Pupillen (najaar) E2, 3e klasse 242

12 december 2009 9:00

Vanmorgen stonden we hoopvol klaar voor alweer de laatste wedstrijd van de najaarcompetitie thuis tegen BZS. We beginnen goed met enkele kansen die mislukken en na een kwartier verdwijnt heel snel die hoop waarmee we begonnen en vanaf dat moment ging bijna alles mis.
weinig voetbal. BZS maakt er nog 4 en gaan we met 0-6 verlies de winterstop in maar in de tussentijd gaan we niet stil zitten we gaan in de zaal trainen en komen zeker sterk weer naar buiten in een nieuwjaar nieuwe kansen zullen we maar denken.