sc Emma E1 - SV Meerkerk JO11-1

sc Emma E1

E-Pupillen (voorjaar), E1, 3e klasse 202

13 maart 2010 9:45

Deze zaterdag moest de E1 in Dordrecht voetballen tegen Emma E1.

Ook bij Emma zijn de voetballers groot…… (We moeten onze kinderen meer Brinta geven!).

Dat merkten we eigenlijk meteen al vanaf de aftrap. Onze jongens waren niet opgewassen tegen deze knullen, met een keeper bijna zo groot als het doel!

Kortom, vanaf de eerste minuut moesten ze meteen vol aan de bak en dat deden ze dan ook. Ze hebben de hele wedstrijd strijd geleverd en ze gaven niet op, hoewel ze zelf ook al vrij snel door hadden dat hier geen punten te behalen vielen.

Petje af, hoor!

Met de rust stonden we met 2-0 achter.

We verwachtten allemaal dat ze het de 2de helft qua conditie niet meer konden trekken, maar ze speelden gedurende deze helft nog meer gedreven dan de 1ste helft. Helaas kregen we nog een goal tegen. Wat later dacht Emma nog een keer gescoord te hebben. Maar dat doelpunt werd terecht afgekeurd!

Zo eindigde de wedstrijd in een 3-0 nederlaag.

Het mooie was dat niemand echt teleurgesteld het veld af liep. Iedereen heeft zijn stinkende best gedaan en meer zat er gewoon niet in. (Hoewel 1 doelpuntje voor ons was nog wel mooi geweest!) En daarbij had Emma vast verwacht om in de 2de helft veel meer dan 1 doelpunt te maken. Dus nogmaals: vele complimenten voor de spelers. Jullie hebben ons weer een mooie pot voetbal laten zien!