SV Meerkerk JO11-1 - Streefkerk E1

Streefkerk E1

E-Pupillen (voorjaar), E1, 3e klasse 202

27 maart 2010 9:30

Op papier zag het er naar uit dat de tegenstander van vandaag ongeveer gelijkwaardig zou zijn aan ons. Ook al doet de uitslag anders vermoeden, was dit eigenlijk ook zo. We kwamen nog wel op 1-0 voor, maar net voor rust werd de gelijkmaker door hun binnen getikt. Niks aan de hand, het plan was om dit na de rust recht te zetten.
Het liep echter helemaal anders en in een tijdsbestek van nog geen tien minuten wist Streefkerk 5(!) keer te scoren en was de wedstrijd gedaan. Daarna pakten we de draad enigszins weer op en gingen we zelf voetballen, maar toen was het uiteraard al te laat. Geeft niks, kan een keer gebeuren. Dit soort wedstrijdjes overkomt je altijd wel een keer in een seizoen. Volgende week hebben we echter meteen kans op revanche, want dan gaan we inhalen in en tegen Streefkerk. Schouders eronder en met z'n allen voetballen!