Ameide F2 - SV Meerkerk JO9-2

... (e.d.)

F-Pupillen (voorjaar), F2, 3e klasse 246

10 april 2010 10:15

Voor de 6e keer dit seizoen speelde onze F2 tegen Termei en elke keer stonden er bij Ameide andere spelers op het veld. Tijdens de najaarcompetitie hadden we het bijvoorbeeld nog best moeilijk tegen Ameide. Maar in de zaal en in de thuiswedstrijd konden we vrij gemakkelijk winnen.  Dus vol goede moed vertrokken we richting Ameide, waar al snel bleek dat we ook deze wedstrijd weer konden winnen. Ameide is twee keer twintig minuten eigenlijk niet op onze helft geweest en Ruben heeft dan ook de hele wedstrijd alleen maar hoeven toekijken. Wat natuurlijk ook niet leuk is, lijkt me.

Het duurde eigenlijk nog best lang voor het eerste doelpunt viel, maar toen er in de 10e minuut eenmaal was gescoord, bleven de doelpunten om de paar minuten vallen.

Bij 5-0 was het rust.

Na de rust gingen we gewoon verder waar we in de eerste helft al mee waren begonnen, namelijk combineren en scoren . Helaas voor Ameide maakten ze ook nog een eigen doelpunt uit een corner. Echt mooi voetbal werd er niet gespeeld, maar af en toe zaten er combinaties bij om van te watertanden. Het was echter, zeker de tweede helft, veel hutje mutje op elkaar. Maar goed, de punten tellen. Met een klinkende einduitslag van 11-0 vertrokken we weer naar het prachtige Meerkerk.