SV Meerkerk JO9-2 - De Alblas F2

F-Pupillen (voorjaar), F2, 3e klasse 246

24 april 2010 8:30

Stan Vijlbrief

Vroeg uit bed voor de laatste competitie wedstrijd, maar het was wel lekker weer!

We moesten tegen de Alblas en we wisten al wel dat deze wedstrijd eigenlijk voor ons niet te winnen was. En dat bleek al snel.

Hoewel onze spelers vol goede moed aan de wedstrijd begonnen, stonden we na een paar minuten al met 3–0 achter.

De eerste helft hadden we nog wel 3 kansen, maar scoren lukte niet. Met 6-0 gingen we de rust in.

Na de rust deden we het iets beter, waardoor er door de tegenstander minder gescoord kon worden. En zo eindigde deze laatste wedstrijd in een 10-0 verlies.

Niks aan te doen. Ze waren gewoon veel groter en beter.

Wél kunnen we terug kijken op een geslaagd seizoen. Kampioen en een derde plek! En dat voor een team met allemaal nieuwe spelers en nieuwe trainers. Een hele goede prestatie, lijkt me zo!

Nu nog een paar toernooien en wie weet wat ze daar allemaal nog kunnen presteren!