SV Meerkerk JO11-1 - BZS E1

E-Pupillen (najaar), E1, 2e klasse 211

11 september 2010 9:15

Arie Verhoeven

Na een zeer succesvolle oefencampagne (drie keer gespeeld, drie keer gewonnen) zijn we vandaag begonnen aan de najaarscompetitie van 2010.

Binnen  5 minuten kregen we zeker drie,  100% kansen, maar we wisten deze helaas niet te verzilveren. Het spel golfde daarna op en neer en uiteindelijk wisten we na een, uitstekende combinatie, de bal achter de keeper van BZS te schieten. Na het doelpunt vergaten we echter om zelf te voetballen en begonnen we meer en meer achteruit te voetballen, het gevolg was dat BZS 1 minuut voor rust ook wist te scoren.

De rust deed ons helaas geen goed en het spel werd in de tweede helft steeds  rommeliger  van onze kant.

Uiteindelijk was een gelijkspel het maximale wat er vandaag in zat.