Lekvogels E1 - SV Meerkerk JO11-1

Lekvogels E1

E-Pupillen (najaar), E1, 2e klasse 211

25 september 2010 9:15

Twee nul achter niets aan de hand!

Vanaf de aftrap werd meteen de aanval gezocht door de E1 van Meerkerk.  We kregen dan ook een paar goede kansen, maar de bal wilde niet tussen de palen en zoals dat dan vaak gaat, wist Lekvogels er van de drie kansen die ze kregen, twee binnen te schieten.

Net  voor de rust maakten wij gelukkig nog wel de aansluitingstreffer.

In de tweede helft gingen we gewoon door en toen eenmaal de gelijkmaker achter de doelman van de Vogels verdween, was het hek van de dam en werd er lustig op los gescoord. De ene aanval naar de andere werd op de mat gelegd  en de trainingsvormen werden uitstekend in de praktijk gebracht.

Dit resulteerde uiteindelijk in een 3-7 overwinning voor de boys in het geel en zwart.