SV Meerkerk JO11-1 - Groot Ammers E1

Groot Ammers E1

E-Pupillen (najaar), E1, 2e klasse 211

2 oktober 2010 9:00

Traditioneel zijn de wedstrijden tegen Groot Ammers vrij lastig, maar deze editie ging de matadoren van de E1 redelijk gemakkelijk af.

De score werd, geheel tegen de gewoonte in, snel geopend. Welliswaar lag de gelijkmaker er ook alweer snel in, maar toen eenmaal de 2-1 voorsprong op het bord stond, zijn we nauwlijks meer in de problemen geweest en liepen we, ondanks dat het tempo van onze kant niet bijster hoog was, uit naar een 4-1 voorsprong met de rust.

Daan was vandaag ziek (vanaf deze plek wensen wij hem uiteraard veel beterschap) en daardoor hadden we vandaag precies 7 spelers en dat was op het einde van de wedstrijd toch wel te merken aan de jongens. Bij sommigen hing de tong op hun schoenen.

Lekkere overwinning en op naar de volgende wedstrijd!