SV Meerkerk JO11-1 - SC Everstein E1

E-Pupillen (najaar), E1, 2e klasse 211

9 oktober 2010 10:15

Arwin van Dijk

Het was vandaag een beetje anders dan anders. Eerst moesten we namelijk met z'n allen op de foto (leuke actie trouwens!) en op de een of andere manier waren we hier door een beetje in de war, want na 1 minuut stonden we al achterir met 0-1.
Gelukkig wisten we ons snel te herpakken en amper een minuut later stond het alweer 1-1 :-) De wedstrijd kon wat ons betreft nu echt beginnen.

De eerste helft was van onze kant niet heel erg goed. Het liep niet en we waren een beetje te traag. Ondanks dat gingen we met een 4-3 voorsprong de rust in.

Na de thee liep het van onze kant veel beter en wisten we elkaar ook weer beter te vinden. Met mooie combinaties over de flanken wisten we uiteindelijk met een duidelijke 9-3 overwinning de wedstrijd over de streep te trekken.