Woudrichem D1 - SV Meerkerk JO13-1JM

D-Pupillen, D1, 2e klasse D25

9 oktober 2010 8:45

Hi,

Zaterdag 8 Oktober vroeg uit naar Woudrichem, daar zouden we eigenlijk een punt (en) moeten kunnen halen, misschien ging het daar al mis.

We zouden scherp starten, net als de week ervoor tegen Tricht, alleen was het niet zo, we deden echt alles wat mis kon gaan, het was dan ook met de rust 1-0 voor Woudrichem, in de rust die bekende ……….speech.

Dit resulteerde in een iets minder slechte 2de helft, Woudrichem maakte de 2-0 en wij gingen alles op alles zetten, we maakte uit een nette aanval de 1-2, Woudrichem werd onrustig en wij hadden wat kleine kansjes en alle koppies gingen gelijk omhoog, maar het zat niet mee.

Wel wist Woudrichem net voor tijd nog de 3-1 te maken en wij gingen zonder punten naar huis.

As zaterdag weer vroeg uit de veren en ook weer Brabant in naar Almkerk, laten we hopen dat het dan beter gaat.

4 wedstrijden en dan 4 punten, is nog niet zo best…………………………

Groeten Gerald & Joan