Unitas F1 - SV Meerkerk JO9-1

Unitas F1

F-Pupillen (najaar), F1, Hoofdklasse Hoofdklasse D

27 november 2010 8:30

Gelukkig ging de inhaalwedstrijd Unitas-Meerkerk nu wel door, de weersvooruitzichten voorspelde deze week namelijk weer niet veel goeds.
De opstelling was dit keer iets anders dan normaal, aangezien we nogal wat tegendoelpunten hebben gekregen de laatste tijd en daar moet toch een oplossing voor gevonden worden.
Unitas startte sterk, met mooie aanvallen.
De defensie van Meerkerk kraakte, maar hield stand.
De aanvallen van Unitas werden heviger, daardoor kreeg Meerkerk meer ruimte voorin, en maakte daar dankbaar gebruik van.
Met enkele goed uitgevoerde counters liep Meerkerk zelfs uit tot 0-4.
In de slotfase kwam Unitas nog enigzins terug tot 2-4, maar dankzij uitstekend keeperswerk van Ruben, kon de overwinning Meerkerk niet meer ontgaan.
Meerkerk heeft gevoetbald voor wat het waard is, met heel veel inzet en de kansen goed benut.
Een geweldig prestatie!
Wedstrijdcijfer: 9!!!