BZS E1 - SV Meerkerk JO11-1

BZS E1

E-Pupillen (najaar), E1, 2e klasse 211

6 november 2010 9:00

Vandaag vroeg op pad richting Beusichem  voor de topper tegen BZS. We staan namelijk gedeeld eerste en thuis hadden we met 1-1 gelijk gespeeld, dus het beloofde een spannende wedstrijd te worden. SVM  begon prima aan de wedstrijd en dat resulteerde in een 2-0 voorsprong binnen 15 minuten. Daarna ging het echter even wat minder en werd BZS ook wakker en leek Meerkerk juist een beetje in slaap te sukkelen en daardoor gingen we toch nog met een 2-2 stand de rust in.

Na de rust had de E1 zich gelukkig weer herpakt en werd er weer goed gevoetbald. Dat was overigens aan beide kanten zo, maar wij waren toch net iets beter.

Er werd in de 2de helft nog 1x gescoord, gelukkig door ons!  Daarna nog een kwartier de zenuwen trachten te bedwingen en toen was de wedstrijd gelukkig afgelopen.

Het was dan ook voor iedereen een enorme opluchting toen de scheidsrechter voor de laatste keer floot.

Stiekem mogen we nu toch een heel klein beetje gaan dromen…….