Kozakken Boys E1 - SV Meerkerk JO11-1

Kozakken Boys E1

E-Pupillen (voorjaar), E1, 1e klasse F

13 april 2011 19:00

Na afgelopen zaterdag mochten we vanavond alweer tegen Kozakken Boys.

Nadat we de file goed doorstaan hadden, waren we gelukkig ruim op tijd op De Zwaaier aanwezig voor de aftrap. Het veld was echt verschrikkelijk slecht en hierdoor was het best lastig om goed voetbal op de mat te leggen.

De wedstrijd:
Het was vanaf het begin spannend met een sterk Kozakken Boys meteen vanaf het begin. Onze jongens werden dan ook behoorlijk terug gedrongen en het duurde tot halverwege de eerste helft voor we het initiatief een beetje naar ons toe wisten te trekken. We kregen toen drie of vier goede kansen op rij, maar de bal verdween helaas niet in het doel. De rust brak aan met een 0-0 stand.

De tweede helft leverde in eerste instantie geen grote kansen op voor beide zeventallen, maar het voetbal werd minder en minder van onze kant. na een paar keer door het oog van de naald gekropen te zijn, wisten we gelukkig uit een mooie aanval toch het eerste doelpunt van de avond te maken en dat was meteen de winnende.

Kortom geen goede wedstrijd qua voetbal, maar wel veel strijdlust en daardoor konden we toch met de drie punten op zak naar huis.