LRC F5 - SV Meerkerk JO9-3JM

Luuk Cobben (schot)

F-Pupillen (voorjaar), F3, 4e klasse 491

26 februari 2011 10:00

Helaas verloren terwijl er wel goed gevoetbald werd, maar de LRC was wat krachtiger waardoor we soms moeilijk uit de  verdediging kwamen en zij maakten daar dankbaar gebruik van.
In de 1st helft kregen we ook best wel kansen maar als we bij bij doel van LRC kwamen, kwamen we net iets kracht tekort om te scoren. Ook in de 2e helft kregen we nog kansen maar hier weer het zelfde verhaal. In de laatste minuut konde we toch nog de eer redden en scoorden we de ere treffer, we hadden zeker meer verdient dan de 7-1 .