Teisterbanders E4 - SV Meerkerk JO11-2

... (e.d.)

E-Pupillen (voorjaar), E2, 4e klasse 493

26 februari 2011 8:45

Op een druilerige zaterdagmorgen togen wij vol goede moed naar Kerk-avezaath alwaar de Teisterbanders op ons wachten.In het begin was het van beide kanten een beetje aftasten wat voor vlees we in de kuip hadden,maar na de openingstreffer was er geen houden meer aan.Met een royale voorsprong van 6 doelpunten gingen we met rust de kleedruimte in.
Na rust lukte het niet meer zo gemakkelijk om het doel van de tegenpartij te vinden en na een snelle uitval van de Teisterbanders kregen we zelfs een goal tegen.Daar werden we toch weer door wakker geschud.Na nog 2 treffers van onze kant hadden we in de laatste minuut nog het geluk van een eigen goal. 1-9 een mooie uitslag