Tricht E1 - SV Meerkerk JO11-1

Tricht E1

E-Pupillen (voorjaar), E1, 1e klasse F

19 maart 2011 9:00

Beide teams begonnen goed aan de wedstrijd en dat  bleef eigenlijk zo tot het laatste fluitsignaal . Een echter topper in de 1e klasse F.
Er werd van onze kant fel gevoetbald, iedereen stond zijn of haar mannetje. De verdediging stond als een huis en de keeper hield ook een paar ballen goed tegen. Bijna nog een eigen doelpunt van Tricht, maar die ging (helaas) net naast.
Er werd prima over gespeeld, veel via de zijkanten, daarin waren we duidelijk vaardiger dan de tegenstander, maar bij de rust was er nog niet gescoord.
Na de rust gingen we op dezelfde manier verder, maar gedurende de 2e helft  kwamen er toch ook wat meer kansen voor Tricht. Na 40 minuten scoorden zij dan ook toch het eerste doelpunt. Maar onze spelers gaven het niet op. We hadden nog een kleine 10 minuten te gaan en die werden goed gebruikt. Na een paar corners voor ons viel er uit een voorzet en wat gerommel voor het doel, gelukkig toch nog een doelpunt voor ons. Net voor tijd hebben we dus toch nog gelijk kunnen spelen. En dat was zeker terecht. Sommige toeschouwers waren toch wel onder de indruk van ons spel en dat is altijd leuk om te horen.
Met een goed gevoel vertrokken we weer richting Meerkerk.