SV Meerkerk JO11-1 - MVV'58 E1

26 maart 2011 9:15

Arie Verhoeven

Tikkie Takka voetbal ook in Meerkerk

Vandaag thuis tegen Meeteren.

De eerste helft hadden we nog een beetje moeite om de vrije man te vinden en voetbalden we wat nerveus leek het wel. Dankzij een prachtig doelpunt van afstand gingen we echter toch de rust in met een 1-o voorsprong.

Kort na rust schoten we ook de 2-0 binnen en was de ban gebroken. De ene mooie aanval na de andere golfde over het veld heen. Alles 1 keer raken, elkaar de bal (en het doelpunt) gunnen en steeds op zoek naar de vrije man. Prachtig! De 3-0 was zo mogelijk nog mooier dan de 1-0 en daarna gaf de tegenstander het helemaal op en liepen we snel uit naar een mooie 6-0 eindstand.
Goed gedaan, op naar volgende week wanneer de kraker thuis tegen Tricht op het programma staat!