Heukelum B1 - SV Meerkerk JO17-1

26 maart 2011 10:30

Huliselan, J.

Meerkerk B1 - heukeluuuuum B1

Zaterdag ochtend half 10. Voor sommige een  lekker vroeg ochtendje door de na schokken van het feestje van ruben.

Heukelum thuis was op zijn zachts gezegt een makkie. Maar dat bleek deze zaterdag niet.

gelijk bij de aftrap liet heukelum een ander gezicht zien. Er werd druk gezet en duels werden gewonnen. daardoor kwam heukelum terecht op 0-1.

We hadden het aardig zwaar de eerste helft. in de slot fase kwam niels, door oplettendheid en een beetje geluk van een verdediger een doelpunt. Die voor ons zwaar telde en nodig was.

Na de rust was het de bedoeling om vel te beginnen en  elkaar wel te vinden. We begonnen goed en speelde weer op zijn alla meerkerks. Dat leidde tot 1-2 door een prachtige steek van elmar. Maar daarmee was de wedstrijd nog niet gespeeld. we kregen meer ruimte op het middenveld waardoor we de wedstrijd aardig controleren en de 1-3 niet lang wachtte. Dat doelpunt werd gemaakt door van putten. En wat voor een! Een afgeslagen corner, op de achterlijn en dan met een boogbal in de langehoek binnenkant paal er in. We kregen aardig wat kansen. Waaronder jelle hier en daar een schot. het werd uiteindelijk nog 1-4 door een voorzet van dion die binnen werd gekopt door jaimy.

Einduitslag:

- bram moest houtzagen

- paul was vlagger

- gestel mist kansjes

- dion vergeet shirt

- positieve coach gevallen

Maandag:

Fc Dort dus een makkie en scheen beschermers mee!!