Nivo Sparta E8 - SV Meerkerk JO11-2

Anoniem (schot)

E-Pupillen (voorjaar), E2, 4e klasse 493

2 april 2011 10:30

Onder een stalende lentezon speelden we deze morgen in Zaltbommel tegen Nivo Sparta.De wedstrijd begon voortvarend met een doelpunt in de 2e minuut.Daarna ging het spel over en weer en scoorde Nivo Sparta toch nog een beetje onverwacht.Meerkerk kreeg daarna nog wel wat kansen maar die troffen geen doel.
Op slag van rust,die al na 20 minuten voetballen was,wisten we het net toch te vinden.
Na de rust waren we de betere ploeg. Er werd goed overgespeeld en dat resulteerde in de 1-3 vlak na rust..In de 33e en 35e minuut liepen we uit naar een 1-5 voorsprong.