SV Meerkerk JO11-1 - Tricht E1

E-Pupillen (voorjaar), E1, 1e klasse F

2 april 2011 10:30

Arie Verhoeven

De koppies gespannen in de kleedkamer. Vandaag de topper tegen Tricht.

Het was ook in het veld te merken, want er werd onrustig gespeeld en we kwamen dan ook op een 0-1 achterstand. Ondanks het feit dat Tricht de hele 1e helft een licht overwicht had, wisten we toch nog voor rust de gelijkmaker binnen te schieten.
De 2e helft kunnen we echter kort over zijn. Tricht kwam namelijk nog feller uit de starblokken en had meteen een enorme kans die ze op de lat schoten. Tricht kwam steeds beter in de wedstrijd en wij kregen het daardoor steeds lastiger. Na de 1-2 achterstand begonnen de koppies wat te hangen en dat resulteerde uiteindelijk in een terechte, maar toch nog enigszins geflateerde nederlaag.

Het is niet anders. Volgende weeek beter!