SV Meerkerk JO11-1 - Kozakken Boys E1

E-Pupillen (voorjaar), E1, 1e klasse F

9 april 2011 9:15

Arie Verhoeven

Vandaag stond de thuiswedstrijd tegen de Kozakken Boys op het programma.

In de eerste helft duurde het even voor iedereen goed bij de les was. Dat resulteerde in een 0-1 achterstand met de rust.
Maar al snel na deze verkwikkende rust wisten we gelukkig wel te scoren. Na het bevrijdende doelpunt werd er uitstekend overgespeeld en werd het spel vooral door ons gemaakt. Hadden de Boys gedurende de eerste helft nog wat kansen gehad, tijdens de tweede helft hebben ze weinig meer op ons doel geschoten. We hebben zelfs nog 3 kopkansen gehad die er helaas net niet ingingen. Gelukkig gingen de andere doelpunten er wel in. De meeste met een fraaie voorbereiding. Zo werd de eindstand 5 - 1!