Van de bestuurstafel - januari 2016

2 januari 2016 9:00

Met de start van het nieuwe jaar lijkt het ons een goed moment om weer een update van de bestuurstafel te geven. Onder andere een update over de verhuizing, een toelichting over het ontbreken van het kerstpakket en een vacature voor penningmeester.

Speerpunten 2016
2016 belooft een bijzonder jaar te worden voor onze vereniging, we bestaan op 4 juli 2016 namelijk 85 jaar en dit jaar is het ook 40 jaar geleden dat sportcomplex 't Hoog ons nieuwe thuis werd. Dat gaan we uiteraard vieren met elkaar.

Andere speerpunten die we dit jaar met elkaar willen oppakken zijn onder andere het uitrollen van nieuw vrijwilligersbeleid in het nieuwe seizoen, het doorlichten van onze inkopen en natuurlijk de voorbereidingen voor de verhuizingen van het sportcomplex.

Kerstkaart
Het zal de vrijwilligers ongetwijfeld zijn opgevallen dat er dit jaar bij de kerstkaart geen kerstpakket zat.  In de drukte van de decembermaand zijn we vergeten om dat eerder toe te lichten.

Hoewel wij weten dat het kerstpakket door een grote groep vrijwilligers werd gewaardeerd hebben wij ervoor gekozen om ruimte te creëren om een keer iets anders of extra’s te doen rond  de vrijwilligersavond. Dat we het dit jaar een keer anders willen doen zegt natuurlijk niks over de waardering voor onze vrijwilligers. Want zonder vrijwilligers is er geen mooie vereniging zoals we met elkaar hebben.

Penningmeester gezocht
Vanwege persoonlijke omstandigheden heeft Henry Blankensteijn besloten om een stap terug te doen en zijn werkzaamheden als penningmeester voorlopig neer te leggen. Hoewel wij dat natuurlijk jammer vinden, begrijpen wij de keuze van Henry volledig.

Dit betekent dat wij op zoek zijn  naar een nieuwe penningmeester.  De penningmeester wordt ondersteund door Bart Bakhuizen.  Mocht u of jij interesse hebben of iemand in gedachte  hebben horen we dat graag!

Verhuizing
De werkzaamheden voor de verhuizing gaan achter de schermen door. We zijn op dit moment met twee dingen bezig.

Allereerst is dat het verder fine tunen van het programma van eisen voor het clubgebouw. Welke ruimtes verwachten we nodig te hebben voor een nieuw gebouw dat weer 30-40 jaar gebruikt gaat worden. En hoe groot moeten die ruimtes dan zijn? Uiteraard niet te klein, maar ook zeker niet te groot in verband met onderhoud, schoonmaak en stookkosten.

Daarnaast zijn we samen met de gemeente aan het onderzoeken welke financiële middelen nodig zijn om het nieuwe complex te realiseren en wat ieders aandeel daarin is. Als er op dit punt een concreet voorstel ligt zal dit door middel van een bijzondere ledenvergadering aan de leden worden voorgelegd.

We verwachten de komende maanden meer informatie te kunnen delen over bijvoorbeeld de planning en verder gedetailleerde inrichtingstekeningen.  Houd de site dus goed in de gaten!

Vragen, opmerkingen, ideeën? Laat het ons weten!
Als u of jij vragen, opmerkingen, ideeën hebt of iets anders wilt delen, laat het ons vooral weten. Het handigste is om een mailtje naar ons te sturen via [email protected]. Natuurlijk kunt u ons ook aanspreken op het voetbalveld. Elke zaterdagmiddag dat er officiële wedstrijden zijn is een bestuurslid of een commissielid aanwezig in de bestuurskamer vanaf half 1.

Voor nu wensen wij iedereen een goed en gezond 2016 en tot vanmiddag op de nieuwjaarsborrel!

Sportieve groeten,