Van de bestuurstafel – Februari 2012

14 februari 2012 20:45

Altijd al willen weten wat er wordt besproken aan de bestuurstafel van SV Meerkerk? Houd dan goed deze hernieuwde rubriek in de gaten, want vanaf nu zal hier elke maand een kort verslag worden gedaan van enkele highlights van de bestuurstafel. Wij willen als bestuur op deze manier inzicht geven aan de leden in onze werkzaamheden.

Patatoverleg

Op vrijdag 20 januari heeft het eerste patatoverleg plaatsgevonden op ’t Hoog. De shortlist met ideeën en het verslag zijn uitgebreid in het bestuur besproken en iedereen is lovend over het initiatief en de mooie lijst met ideeën. Het bestuur ondersteunt het vervolg van harte en wil graag samen met de leden de positieve energie om zetten in acties voor de vereniging. Bij het vervolg op 23 maart 2012 zullen dan ook zoveel mogelijk bestuursleden aanwezig zijn.

KNVB Kennisdagen

De KNVB organiseert de komende maanden diverse kennisdagen voor voetbalverenigingen. Namens onze vereniging zullen Arjan Versluis en Niels Verkerk op 20 april 2012 naar de KNVB Kennisdag in Breda gaan. Naast een algemeen programma zullen zij workshops volgen over jeugdvoetbal, vrijwilligersbeleid en het bepalen van ambitie. Wij kijken uit naar hun terugkoppeling en de leerpunten voor de vereniging.

Voortgang commissies

De afgelopen maanden is er veel energie gestoken in het oprichten van een kantinecommissie. Zoals in een ander bericht is te lezen heeft dat geresulteerd in een nieuwe kantinecommissie onder leiding van Chris de Jong. We vinden het goed om te zien jonge mensen instappen op belangrijke plekken binnen de vereniging.

De komende maanden zal er worden gewerkt aan de vernieuwing van de terrein & accommodatiecommissie. Mocht je hier ideeën over hebben en over mee willen praten, spreek dan Niels Verkerk aan.

Evaluatie aanstelling trainer A selectie

De afgelopen weken zijn de technische commissie en het bestuur druk geweest met de selectieprocedure. Dat alles heeft geleid tot de inmiddels bekende aanstelling van Bert Buizert. In de vergadering van 13 februari j.l. is de selectieprocedure geëvalueerd. De conclusie is dat op een enkel verbeterpunt na de aanstellingsprocedure zeer goed is verlopen. Vanaf deze plaats willen wij de technische commissie en de betrokken spelers van de A selectie dan ook een groot compliment maken.

Tot zover de eerste digitale bijdrage voor deze rubriek.  Mocht je vragen hebben over één van deze punten, spreek één van de bestuursleden aan of stuur een email naar [email protected]

Februari 2012

Bestuur SV Meerkerk