Van de bestuurstafel - Oktober 2012

23 oktober 2012 22:45

Na een aantal maanden radiostilte is het weer tijd voor een update van de bestuurstafel. Omdat het al even geleden is, is de rubriek dit keer extra gevuld.

Uitbreiding bestuurskamer

Zoals sommigen misschien al gemerkt hebben wordt er gewerkt aan een uitbreiding van de bestuurskamer. Deze uitbreiding is nodig, omdat er steeds meer gewerkt wordt met digitale wedstrijdformulieren. Daarvoor is één computer simpelweg te weinig en is het vaak te druk om samen met de scheidsrechter de formulieren door te nemen of zelf in te vullen. Het nieuwe gedeelte zal daarvoor gebruikt gaan worden. De verwachting is dat de werkzaamheden medio november zijn afgerond

Nieuwe sleutels

Binnenkort worden bijna alle sloten vervangen van de accommodatie op ‘t Hoog. Iedereen met een bepaalde functie krijgt dan één sleutel die werkt op de sloten waar hij of zij bij moet kunnen. Afhankelijk van de functies, bijvoorbeeld kantinepersoneeel, trainers of commissieleden zijn er verschillende soorten sleutels. We hopen op deze manier weer zicht te krijgen op de sleutels in omloop. We hebben een sleutelplan opgesteld om duidelijke afspraken te hebben over het beheer en inleveren van de sleutels.

Algemene ledenvergadering

Maandag 26 november 2012 is de jaarlijkse algemene ledenvergadering van de vereniging. Als bestuur zijn we inmiddels druk bezig met de voorbereidingen van deze jaarlijkse  terugkerende avond. Binnenkort wordt de agenda aan de leden toegezonden. Zet de datum in ieder geval in de agenda’s.

Voortgang commissies

Sinds het begin van dit seizoen beschikken we weer over een nieuwe activiteitencommissie. Het idee voor een nieuwe activiteitencommissie is ontstaan

tijdens het patatoverleg en daar ook verder uitgewerkt. Als je een leuk idee hebt voor een activiteit, spreek één van de volgende mensen aan:

Dave Jansen (Voorzitter)    Ralf Verkerk              Mendy van Bezooijen

Suzanne Veen                      Pascal Boom

Daarnaast is de toernooiencommissie voor de jeugd ook vernieuwd. Tim de Jong en Koen Ehrencron hebben het stokje overgenomen van Ralf Verkerk. We zijn benieuwd hoe zij dit als jongere generatie naar hun hand gaan zetten. Niet alle ervaring is weg, want gelukkig blijft Jolanda van de Grijn de toernooien voor de meisjes en dames verzorgen. Wij hebben er in ieder geval vertrouwen in dat er in mei weer een aantal mooie toernooidagen zijn te beleven op ’t Hoog.

Fietsenstalling in gebruik

Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar sinds een aantal weken is de nieuwe fietsenstalling in gebruik. Het is goed om te zien dat er volop gebruik wordt gemaakt van de rekken.  De overlast voor de omwonenden in de Weide is voor een groot gedeelte teruggedrongen. Er staat nog wel eens een verdwaalde fiets buiten de hekken, we hopen dat dit steeds minder voor gaat komen.

Meerkerk op z’n Braziliaans

Dat SV Meerkerk regionaal op de kaart staat wisten we al, maar de geel zwarte invloed gaat nog veel verder. Op de onderstaande foto staat een Braziliaans team op de foto. En je ogen bedriegen je niet, het is inderdaad officiële clubkleding van SV Meerkerk! De shirts werden niet meer gebruikt en zijn na overleg met de sponsor geschonken aan het onderstaande team. Een aantal weken geleden is de initiator uit Brazilië in Nederland geweest en zelfs wezen kijken bij Meerkerk – Ameide. Ze vertelde dat de shirts dankbaar worden gebruikt. Mooi om dat terug te horen en te zien!

Tot zover deze bijdrage. Mocht je vragen hebben over één van deze punten of iets anders, spreek één van de bestuursleden aan of stuur een email naar: [email protected]

Oktober 2012

Bestuur SV Meerkerk