Van de bestuurstafel - februari 2014

3 februari 2014 7:00

Zoals toegezegd tijdens de goedbezochte en gezellige nieuwjaarsreceptie een update vanaf de bestuurstafel. Bij de rubriek hebben we deze keer ook een update van het actieplan toegevoegd.

Update actieplan

Door hier te klikken kom je bij de update uit. In de kolom voortgang is de stand van zaken te vinden.  Rond de algemene ledenvergadering in september plaatsen we weer een nieuwe update van het actieplan. Mocht je over een bepaald onderwerp meer willen weten, vraag ons er vooral naar.

Privatisering onderhoud velden

De privatisering van het onderhoud van de velden is bijna formeel afgerond, de concept overeenkomst hebben wij inmiddels ontvangen. We hopen de definitieve overeenkomsten in februari te tekenen.

Belangrijk is ook dat we inmiddels samen met HSSC’ 61 en VV Ameide een aannemer hebben gevonden om het onderhoud uit te voeren van onze velden, namelijk Agterberg B.V. . Agterberg B.V. heeft de nodige ervaring op sportgebied, wij hebben dan ook veel vertrouwen in een goede samenwerking.

Kleedkamers

Tijdens de nieuwjaarsreceptie zijn de kleedkamers kort aangestipt met de belofte dat dit jaar de eerste werkzaamheden gaan beginnen. Inmiddels hebben we van de terrein en accommodatiecommissie een eerste raming ontvangen voor renovatie van de kleedkamers 1 t/m 6 en de scheidsrechter kleedkamers.

Maandag 3 februari j.l. hebben we de plannen besproken met de commissie. Het is de planning om eind maart/begin april als pilot de eerste kleedkamer (nr. 5) klaar te hebben in de stijl van kleedkamers 7 en 8.  Na een evaluatie  van de resultaten van die kleedkamer volgen één voor één de andere kleedkamers.  Om dit samen voor elkaar te krijgen is alle hulp van harte welkom!

Penningmeester

Frank Kortlever heeft aangegeven bij de komende algemene ledenvergadering in september niet herkiesbaar te zijn om tijd vrij te maken voor werk gerelateerde opleidingen. Gelukkig gaat zijn ervaring na de zomer niet verloren, want hij wil de nieuwe penningmeester, zeker in het begin, ondersteunen met de financiële administratie.

Dat betekent dat we komende maanden op zoek gaan naar een nieuwe penningmeester voor het bestuur. Heb je interesse en wil je weten wat de functie precies inhoudt, laat het ons weten via [email protected] of spreek iemand van het bestuur aan.

Technisch beleidsplan senioren

Een tweede concept van het beleidsplan is inmiddels gereed waarin diverse feedback  door de TC is verwerkt. Het streven is om voor het einde van het seizoen het plan gereed te hebben. Houd de site dus goed in de gaten.

Vragen, opmerkingen, ideeën? Laat het ons weten!

Als u of jij vragen, opmerkingen, ideeën hebt of iets anders wilt delen, laat het ons vooral weten. Het handigste is om een mailtje naar ons te sturen via [email protected] te sturen. Natuurlijk kunt u ons ook aanspreken op het voetbalveld. Elke zaterdagmiddag dat er officiële wedstrijden zijn is een bestuurslid of een commissielid aanwezig in de bestuurskamer vanaf half 1.

Sportieve groeten,