Van de bestuurstafel - augustus 2014

19 augustus 2014 8:00

Het nieuwe voetbalseizoen begint steeds meer op stoom te raken met traingingen en oefenwedstrijden. Als bestuur zijn we ook weer begonnen met onze voorbereidende werkzaamheden. We hebben er weer veel vertrouwen in dat we er met elkaar een mooi seizoen van gaan maken!

Algemene Ledenvergadering op 29 september 2014

Dit jaar wordt de ALV op maandagavond 29 september 2014 gehouden om 20:00 uur in de kantine. De ALV is iets later dan vorig jaar in verband met de feestweek.  De officiële uitnodiging volgt, maar zet de datum vast in de agenda.

Als bestuur willen we onze plannen voor dit seizoen presenteren en de input van onze leden daarvoor gebruiken. Natuurlijk blikken we ook (financieel) terug.  We willen van de ALV nog meer een avond maken waar we gezamenlijk met elkaar de koers van onze vereniging bepalen. We rekenen daarom op een goede opkomst en positieve inbreng van onze leden.

Bestuursleden gezocht

Tijdens de ALV zullen er ook twee vacatures zijn voor bestuursfuncties. Zoals bekend zoeken we nog een nieuwe penningmeester. Op eerdere berichten hebben we nog geen reacties mogen ontvangen van potentiële kandidaten. De penningmeester zal worden ondersteund in de taken van de administratie. Frank Kortlever zal deze rol in de eerste periode op zich nemen.

Daarnaast zoeken we vanaf het huidige seizoen ook een nieuwe jeugdvoorzitter. De jeugdvoorzitter is bestuurlijk verantwoordelijk voor het jeugd en damesvoetbal en geeft leiding aan de jeugdcommissie. Hij stuurt de jeugdcommissie aan op de uitvoering en vernieuwing van het jeugdvoetbalbeleidsplan.  De jeugdcommissie is voor de overige  functies volledig bezet. Zo wordt de nieuwe jeugdvoorzitter ondersteund door Henk-Jan van Zandwijk. Voor voetbaltechnische zaken heeft de jeugdcommissie drie jeugd coördinatoren voor de E/F (Rob de Bruijn), C/D (John Weijts) en A/B (Dick Kooijman).  Mark Vermeer verzorgt het wedstrijdsecretariaat.

Geïnteresseerden in deze leuke uitdagende functies kunnen contact opnemen met Niels Verkerk. Ook als je vragen of twijfels hebt, neem vooral contact op! Bestuurswerk is in onze ervaring een leuke manier om bij te dragen aan de club en dankzij de vele vrijwilligers in onze vereniging steeds meer behapbaar.

Planning seizoen 2014-2015

Nieuw dit seizoen is dat er voor aanvang van de competities een planning voor het hele seizoen op de site gepubliceerd zal worden. Op de planning komen de diverse leuke activiteiten die onze vereniging rijk is. Denk daarbij bijvoorbeeld aan de twee feestavonden, de Open Jeugddag, de pubquiz, de jeugdsportdag en twee patatoverleggen. Daarnaast bevat de planning ook praktische data zoals zaalvoetbal voor de pupillen, winterstop en de laatste trainingen van het seizoen om misstanden te voorkomen.

Uiteraard krijgen de activiteiten ook aparte vermeldingen op de site. Op deze manier kunnen de activiteiten ruim op tijd in de agenda’s worden gezet.

Vragen, opmerkingen, ideeën? Laat het ons weten!

Als u of jij vragen, opmerkingen, ideeën hebt of iets anders wilt delen, laat het ons vooral weten. Het handigste is om een mailtje naar ons te sturen via [email protected].  Natuurlijk kunt u ons ook aanspreken op het voetbalveld. Elke zaterdagmiddag dat er officiële wedstrijden zijn is een bestuurslid of een commissielid aanwezig in de bestuurskamer vanaf half 1.

Sportieve groeten,