Van de bestuurstafel - februari 2015

10 februari 2015 10:15

Voordat de competities weer echt van start gaan willen we u graag vanaf de bestuurstafel informeren over een aantal onderwerpen, zoals het nieuwe technische beleidsplan en het patatoverleg op vrijdag 6 maart 2015. En ten slotte ook goed nieuws voor versterking van het bestuur.

Technisch beleidsplan

Zoals aangekondigd op de nieuwjaarsreceptie is het nieuwe technische beleidsplan voor het seniorenvoetbal afgerond.  Door hier te klikken kunt u het beleidsplan lezen.

Met het beleidsplan is een basis neergezet voor een stap vooruit van het technische beleid van de vereniging. Er is duidelijk aandacht voor zowel de prestatieve als de recreatieve kant van het voetballen. Speerpunten zijn het opleiden van eigen talenten voor de selectie elftallen, plezier in het vrijwilligerswerk binnen en buiten de lijnen en duidelijke prestatiedoelstellingen voor de selectie teams.

We willen de TC en alle leden bedanken die hun bijdrage in de loop van de tijd hebben gedaan aan de totstandkoming van het beleid.

Patatoverleg vrijdag 6 maart

Op vrijdagavond 6 maart 2015 organiseren we weer een patatoverleg. De opzet is wel iets anders dan de vorige keren. We willen het overleg gebruiken om te informeren en input op te halen op twee belangrijke onderwerpen, namelijk de mogelijke verhuizing i.v.m. De Weide II en het vrijwilligersbeleid. Dat uiteraard onder het genot van een schaal patat.

We beginnen om 19:30, zet 6 maart dus vast in de agenda!

Vrijwilligersbeleid

Gijsbert Bruynes en Theo van Zessen hebben samen met andere leden de afgelopen periode hard gewerkt aan het opstellen van vrijwilligersbeleid. Door hier te klikken kunt u een handige samenvatting lezen van het beleid tot nu toe en de vervolgstappen die genomen gaan worden.

Belangrijke rol is weggelegd voor het coördineren van al het vrijwilligerswerk binnen de vereniging.  We zijn samen met Theo en Gijsbert bezig met de invulling daarvan en hopen op korte termijn hier meer over te kunnen delen. Op het patatoverleg hopen we op input van zoveel mogelijk leden, want vrijwilligerswerk is de basis van onze mooie vereniging.

Penningmeester en financiële ondersteuning gezocht

We zijn als bestuur nog steeds op zoek naar een penningmeester. Frank Kortlever heeft aangegeven na dit seizoen definitief te stoppen, ook als ad interim en voor de financiële administratie. Dit betekent dat het belangrijk is dat we in de 2e seizoenhelft een opvolger voor Frank vinden.

Mocht u of jij interesse hebben in de functie van penningmeester of ondersteuner van de penningmeester horen we dat graag!

Nieuwe jeugdvoorzitter vanaf volgend seizoen

Naast de zoektocht naar een penningmeester hebben we ook goed bestuurlijk nieuws te delen. Op de ALV van volgend seizoen zullen wij John Weijts voordragen als jeugdvoorzitter. Wij zijn erg enthousiast over het toetreden van John tot het bestuur. Hij is inmiddels al meerdere jaren actief binnen de jeugdafdeling als trainer en sinds vorig seizoen ook als jeugd coördinator van de C en D. Er is dus al de nodige kennis en ervaring aanwezig bij John over onze jeugdafdeling.

We zien de benoeming door de ALV met veel vertrouwen tegemoet.

Vragen, opmerkingen, ideeën? Laat het ons weten!

Als u of jij vragen, opmerkingen, ideeën hebt of iets anders wilt delen, laat het ons vooral weten. Het handigste is om een mailtje naar ons te sturen via [email protected].  Natuurlijk kunt u ons ook aanspreken op het voetbalveld. Elke zaterdagmiddag dat er officiële wedstrijden zijn is een bestuurslid of een commissielid aanwezig in de bestuurskamer vanaf half 1.

Sportieve groeten,