Ameide D1 - SV Meerkerk JO13-1JM

SV Meerkerk JO13-1JM

D-Pupillen beker poule, D1, Groep 6 09

27 augustus 2011 9:00

Voor de 2e keer deze week spelen we een wedstrijd in en tegen Termei. Woensdagavond liep het op het einde toch nog redelijk goed af voor ons (4-4).

Zaterdagmorgen om 9.00 uur staan we er weer, vrij vroeg en deze keer op het kunstgras.

Het eerste kwartier zijn we de betere ploeg en krijgen we een aantal kleine kansjes maar missen we helaas de scherpte voor het doel. Goede aanvallen komen er over beide kanten maar we missen precisie en geluk, naarmate de tijd verstrijkt krijgen we het echter moeilijker en komt Ameide er 2 keer goed door.

Dat was meteen wel raak en we gaan dan ook met een 2-0 achterstand de rust in. Niks aan de hand, we hebben dat deze week ook al gezien en we hebben tenslotte nog een hele helft te gaan, maar al snel na rust scoort Ameide weer (dat nog gretiger is dan voor rust): 3-0 en dan zie je de hoop verdwijnen in de ploeg, maar het komt wel goed met de D1 jammer voor nu, in Termei verliezen doet altijd zeer. Maandag staan we er weer, dan op ‘t Hoog voor de volgende krachtmeting tegen Hardinxveld .