Teisterbanders D1 - SV Meerkerk JO13-1JM

D-Pupillen, D1, 2e klasse 5

28 januari 2012 11:00

Vandaag uit tegen Teisterbanders

Een minuut na de aftrap kreeg Teisterbanders al een enorme kans op de 1-0. Gelukkig ging de bal net voorlangs. Daarna waren we tenminste goed wakker en begonnen we zelf ook te voetballen.

Het spel golfde op en neer en het was erg leuk om naar te kijken. Mooie combinaties, helaas ontbrak ook vandaag het geluk een beetje.

Voor rust wist de tegenstander twee keer te scoren, waardoor we gingen rusten met een 2-0 achterstand. Al kregen we zelf op slag van rust zelf ook nog een enorme kans om te scoren.

Tweede helft was ook prima en ondanks dat we niet gewonnen of gescoord hebben, ben ik toch wel erg tervreden over deze wedstrijd. Er werd geknokt voor iedere bal en ook werd er getracht om de voetballende oplossing te zoeken.

Vanaf deze plek wil ik nog wel Koen en Patrick een voorspoedig herstel wensen, aangezien ze een beetje gewond het strijdtoneel hebben verlaten.

Ondanks het verlies toch tevreden!