SV Meerkerk pakt opnieuw een puntje

Schoonhoven 1

... (penalty)
... (intikker)

5 oktober 2019 15:00

H.Berendsen12

SCHOONHOVEN - Ook in de derde competitiewedstrijd bleven de mannen van coach Gerrie Schaap ongeslagen.

In en tegen Schoonhoven kwamen de geelhemden echter niet verder dan 2-2. Achteraf heerst tevredenheid.

"We kwamen vroeg op een 2-0 achterstand en wisten kort voor rust pas de aansluittreffer te maken. Mechiel van Zessen was vanaf de stip trefzeker. Na de gelijkmaker van Youri van Blanken direct na rust, waren we een dik halfuur de betere partij", analyseerde Schaap.

Sv Meerkerk speelde onrustig en ging te geforceerd op zoek naar het derde doelpunt. Bijna ging het mis, want niet Meerkerk maar Schoonhoven kreeg de kansen.
12e min. penalty Schhonhoven 1-0
28e min uitverdedigen Meerkerk dom balverlies Meerkerk en de 2-0
44e min vlak voor tijd krijgt ook Meerkerk een strafschop Mechiel van Zessen 2-1
46e min Eerste aanval Meerkerk scoort Youri van Blanken de 2-2