Vacatures

(Hoofd)trainer

27-02-2024

SV Meerkerk zoekt enthousiaste JO19-1 trainer

Voor het seizoen 2024-2025 zoekt SV Meerkerk een enthousiaste trainer voor de JO19-1 junioren uitkomend in de 2e klasse. Trainers die het een uitdaging vinden om jeugdspelers beter te maken en graag werken bij een positieve en toekomstgerichte vereniging nodigen wij van harte uit om te solliciteren.

Wij zoeken een trainer die in staat is om met onze JO19-1 junioren een teamprestatie neer te zetten en de individuele spelers beter te maken. Van de trainer verwachten wij dat hij werkt conform het jeugdbeleidsplan.

Praktisch gezien bestaat het takenpakket uit het verzorgen van twee trainingen op twee doordeweekse avonden en het begeleiden van het team als coach op wedstrijddagen.

Wat achtergrond betreft zoeken wij een trainer die in ieder geval beschikt over een positieve inbreng en bij voorkeur aantoonbare trainerservaring heeft. In het bezit van een diploma als juniorentrainer is wenselijk.

SV Meerkerk staat bekend als een prettige en gezellige vereniging om te werken en voetbal te beleven op een prachtig nieuw sportcomplex met voldoende faciliteiten.

Tevens bieden wij bij deze functie een passende vergoeding aan.

Indien je belangstelling hebt  nodigen wij je van harte uit om uiterlijk 15 maart een korte motivatie en CV te sturen aan [email protected]

Voor meer informatie kan je contact opnemen met Henk-Jan van Zandwijk, voorzitter jeugdcommissie 06 – 47 023 389 of per mail naar [email protected]

Reageren op de vacature

* = verplicht