het laatste nieuws

SV Meerkerk opent prachtig nieuw complex De Burcht met wedstrijd tegen oud-Feyenoord

3 oktober 7:15  MEERKERK • Zaterdag 14 september opent een trots SV Meerkerk haar nieuwe complex. Iets ten zuiden van 't Hoog, waar 43 jaar werd gevoetbald, is in een jaar tijd het ultramoderne De Burcht gerealiseerd.meer »

406x gelezen

Ereleden Dick Zaal en Cor Bot openen nieuw complex SV Meerkerk: De Burcht

3 oktober 7:15  MEERKERK • Onder een stralende najaarszon nam SV Meerkerk zaterdag haar nieuwe complex De Burcht in gebruik.meer »

398x gelezen

Leden S.V. Meerkerk kijken hun ogen uit in nieuw clubhuis

14 april 11:30  Voor het eerst mochten de leden van S.V. Meerkerk vrijdag een kijkje nemen in het in aanbouw zijnde clubgebouw. Dit was ter gelegenheid van het bereiken van het hoogste punt.meer »

673x gelezen

Eerste paal geslagen door voorzitter Sjaak Versluis

22 november 7:15  Onder grote belangstelling is gisteren de eerste paal geslagen voor ons nieuwe sportcomplex. Dit werd gedaan door onze voorzitter Sjaak Versluis.meer »

902x gelezen

Ondertekening contract aannemer

16 november 11:00  Na woensdag de overeenkomsten met de gemeente getekend te hebben was het vanmorgen de beurt om het contract met de aannemer te tekenen.meer »

540x gelezen

Hiep Hiep Hoera de eerste paal gaat geslagen worden

14 november 19:30  Na de ondertekening van vandaag is de volgende logische stap dat er geheid gaat worden.meer »

1208x gelezen

De overeenkomsten zijn getekend.

14 november 19:15  Vanmiddag zijn er in het gemeentehuis van Meerkerk de overeenkomsten getekend tussen de gemeente en sportvereniging Meerkerk. meer »

608x gelezen

De bouwweg en de eerste paal

12 november 10:15  Vorige week is de bouwweg aangelegd door de aannemer waarover straks het zware verkeer moet om bij de bouwplaats te komen waar onze nieuwe accommodatie komt te staan.meer »

492x gelezen

Bouwstroom wordt aangelegd

28 september 10:15  Vandaag vrijdag 28 sept. 2018 zijn de eerste activiteiten voor de bouw van ons nieuwe clubhuis van start gegaan.meer »

428x gelezen

De bouwput waar onze nieuwe accomodatie komt te staan.

23 juni 13:30  Hier een paar foto's genomen vanaf de Burggraaf waar onze nieuwe kantine met kleedlokalen komt te staan.meer »

724x gelezen

Ga naar archief